Wdrażamy sieci WiFi we wszystkiego rodzaju obiektach z wykorzystaniem technologii zapewniającej najlepszy zasięg sygnału i najwyższe przepustowości sieci. Oferowane przez nas rozwiązania dostosowane są do specyfiki każdej branży. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa naszego klienta oferujemy optymalne rowiązanie - niezależnie do tego czy sieć bezprzewodowa instalowana jest w pensjonacie czy też na stadionie.
Projekt
Powstaje na podstawie potrzeb klienta, specyfiki branży, parametrów fizycznych obiektu, oraz wykonanych pomiarów. Realizujemy też modernizacje i rozbudowy istniejących sieci. Na podstawie przesłanych planów wykonamy bezpłatną analizę potrzeb i projekt pokrycia obiektu siecią WiFi.
Analiza i Audyt
Przeprowadzenie analizy zasięgu ("Site Survey") jest kluczem do zaprojektowania i wdrożenia dobrze funkcjonującej sieci WiFi. Analiza na etapie planowania jest szczególnie wskazana w przypadku środowisk „trudnych”, tj. narażonych na zakłócenia, np. dla hal produkcyjnych, magazynów, obiektów w starym budownictwie oraz lokalizacji, na terenie których występuje już dużo pracujących sieci WiFi. Audyt sieci ma na celu poprawę jakości pracy lub kontrolę konfiguracji i funkcjonowania, często może też dotyczyć poziomu bezpieczeństwa danej instalacji. Wykonujemy zarówno przed-wdrożeniowe jak i po-wdrożeniowe analizy i audyty sieci WiFi. Analizy prowadzimy z wykorzystaniem specjalistycznych profesjonalnych narzędzi pomiarowych i oprogramowania.
Wdrożenie
Obejmuje instalację punktów dostępowych, okablowania, konfigurację oprogramowania i integrację z systemami klienta (np. autoryzacja użytkowników poprzez Microsoft AD). Wdrażamy systemy Hot Spot, sieci biurowe oraz sieci pracujące w warunkach "trudnych" - terenowe, przemysłowe, itp.
Utrzymanie
Zapewniamy stały nadzór nad siecią obejmujący diagnozę i usuwanie problemów. Nasze wsparcie może też objąć całkowity outsourcing administracji siecią klienta.
Outsourcing
Oferujemy nadzór i utrzymanie sieci na zasadzie abonamentowej. Oferujemy też zarządzanie instalacjami HotSpot w hotelach, pensjonatach, sklepach, obiektach publicznych, itp., co pozwala naszym klientom skupić się na swojej podstawowej działaności przy jednoczesnym czerpaniu korzyści z zaawansowanych technologii bezprzewodowych. W modelu outsourcingowym nasz klient zwolniony jest z obowiazków codziennego zarządzania siecią, diagnozowania problemów sprzętowych i softwarowych, otrzymuje jedynie okresowe (np. co tygodniowe lub co miesięczne raporty) dotyczące statystyk wykorzystania sieci, klientów, ich zachowania, itp.